Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 2 stycznia 2018

Mariaż idealny

Witajcie na blogu Scrapki.pl!

Miło mi powitać Was w Nowym Roku! Mam nadzieję, że będzie to dobry rok, pełen inspiracji i realizacji, czego i Wam życzę :-)
A dzisiaj mam dla Was coś z kategorii ślubnej, czyli exploding box.


Powstał on na bazie przepięknej, turkusowo-szaro-piaskowej kolekcji Zella Teal od Prima Marketing, z dodatkiem turkusowego arkusza z kolekcji Celebrations i desek z kolekcji Aquarius UHK Gallery. Arkusz Zella Teal jest częściowo pokryty opalizującą folią, do której udało mi się dobrać idealną washi tape :-)


Wieczko pudełka ozdobiłam kwiatami i kamyczkami Primy:


A we wnętrzu znajdą się miejsca na życzenia i wsunięcie banknotów:




W centrum zaś - tekturkowa para młodych na mostku, ozdobiona kwiatami Primy i Wild Orchid Crafts:


Myślę, że połączenie turkusów z różnych kolekcji to mariaż idealny - a Wam jak się podoba? :-)

A oto lista użytych materiałów:


To już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia wkrótce :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)