Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 27 listopada 2017

Kolory lata oraz naklejkowe szaleństwo.

Hej!


Wszędzie już zaczyna się robić coraz bardziej świątecznie a ja jeszcze nie wykonałam żadnej pracy w tym klimacie. Jakoś mi z tym dziwnie o tej porze roku, kiedy grudzień już za pasem, ale ze względu na to, że czasu jest jakby mniej niż podczas studiów zabieram się za bardziej praktyczne rzeczy, które cieszą mnie niezmiernie gdy przybierają na objętości. Mowa tu oczywiście o Project Life.
Tym razem przygotowałam drugą stronę poświęconą czerwcowi:


Jeśli chodzi o rozmieszczenie kart w koszulkach to nadal jestem wierna wzorowi Design A. ;)



Na tej stronie wykorzystałam bardzo dużą ilość transparentnych naklejek w kolorze czarnym, np. MAMBI albo Simple Stories z kolekcji "Beautiful", które rewelacyjnie kontrastują z jasnymi kartami. 








Następlowałam też napis "remember' przy użyciu zestawu stempli Heidi Swapp.


Pojawiły się też czarne enamel dotsy.



Napis love wykorzystałam także używając transparentnych naklejek - tym razem z kolekcji "Domestic Bliss" od Simple Stories oraz z kolekcji "Moonchild".


I tak. Czerwiec w albumie uważam za zamknięty. ;)
Mam nadzieję, że uzupełnianie Waszych albumów idzie równie szybko, sprawnie i przyjemnie. w te chłodne dni. ;)
Buziaki! :*

Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)