Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 14 czerwca 2017

"Odkrywamy nowe talenty"- Ewa Pawlak-Lewandowska

Cześć Scrapkowicze

Dzisiaj mamy dla Was coś specjalnego a właściwie kogoś specjalnego odkrytego w sieci. Tym postem rozpoczynamy serię spotkań z artystami, których prace przykuły nasza uwagę i którym chcielibyśmy poświęcić i dać szanse pokazania swoich prac na naszym blogu. 
Jako pierwsza EWA PAWLAK-LEWANDOWSKA

Oddajemy głos Ewie:
"Nazywam się Ewa Pawlak-Lewandowska i od ponad roku w sieci prowadzę blog "Moje kartki". Od tego czasu trwa moja przygoda ze scrapbookingiem i rękodziełem. Do tworzenia zainspirowało mnie łódzkie spotkanie scrapbookingowe w kwietniu ubiegłego roku. To wtedy kupiłam swój pierwszy wykrojnik-i tego samego dnia poinformowano mnie, że aby zadziałał, powinnam dokupić maszynkę Big Shot.  Dziś jestem już szczęśliwą posiadaczką maszynki i wielu wykrojników oraz pokaźnej kolekcji stempli, tekturek i papierów. Uwielbiam tworzyć i wymyślać nowe wzory, formy, połączenia kolorów a inspiruje mnie świat dookoła, napotkani ludzie, krople deszczu, kwiaty i ptaki, drzewa za oknem a nawet kolor światła. Najbardziej kocham robić albumy, szczególnie te, o których wiem, dla kogo są przeznaczone. Jedną z moich ulubionych form (oprócz kartek okolicznościowych) jest LO a ostatnio odkryłam sztukę malowania na jedwabiu. Cieszę się, że jeszcze ciągle  przede mną tyle tajemnic do okrycia-poznawanie ich sprawia mi radość a tworzenie przenosi do bezpiecznej krainy dziecięcego zachwytu...
Cieszę się, że mogę pokazać Wam kilka swoich prac i mam nadzieję zainspirowałam Was do wykonania nowych. 







Zapraszam już za tydzień na kolejny post oraz do siebie:


Pozdrawiamy
zespół Scrapki.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)