Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 4 marca 2017

Pamiątkowa ramka

Witajcie! 

Dziś przynoszę ze sobą inspirację, która jest bardzo bliska memu sercu. 
Czy i Wy, tak jak ja - jesteście zwierzolubami zupełnie niepoprawnymi? Czy macie lub mieliście to szczęście przyjąć do swojej rodziny i pokochać bezgranicznie jakiekolwiek zwierzątko? Jeśli tak, myślę, że z łatwością zrozumiecie co autorka dzisiejszego wpisu miała na myśli. :)

Miki był moim najukochańszym pupilem przez 14 lat. Przeżyliśmy razem kilkanaście szczęśliwych lat aż do momentu kiedy przyszła pora się pożegnać. Miki odszedł od nas w listopadzie ubiegłego roku i trudno powiedzieć czy kiedykolwiek pustka po nim w jakiś sposób się wypełni. Dlatego postanowiłam stworzyć kilka pamiątek z jego zdjęciami, które będą mi przypominać nasze wspólne chwile. Jedną z nich jest przestrzenna ramka, którą chciałam się dziś z Wami podzielić.


Ramka jest dość głęboka i ma 15 x 15 cm wielkości, zatem będzie świetną pamiątką a jednocześnie niedużą ozdobą.


Pomalowałam ją farbą i nałożyłam wzór maski za pomocą gesso. Po wklejeniu zdjęć, które sąsiadują z tekturkami, stworzyłam kompozycję z kwiatów Primy oraz kwiatów nastemplowanych za pomocą naszych stemplowych nowości marki Altenew. Odbitki pokolorowałam akwarelami, wycięłam i podkleiłam na kostki 3D. Dodałam kilka naklejek i chipboardów Simple Stories oraz obowiązkowo nieco gesso do pobielenia całości.




Oto produkty, które wykorzystałam w pracy:




Mam nadzieję, że udało mi się zainspirować Was do stworzenia podobnych pamiątek ze zdjęciami Waszych futrzastych pupili. :) 
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam wspaniałego marca! 

Karola


1 komentarz:

Vikii pisze...

Niedawno przeczytałem dobry artykuł o aranżacji wnętrz, bardziej o tym, jak dodawać piękne detale https://otomistrz.pl/

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)